تیم مدیریتی شرکت یلدای سهند

تیم مدیریتی شرکت یلدای سهند

دکتر ناصر فتحی مدیرعامل

دکتری انرژی های تجدید پذیر (سلول خورشیدی لایه نازک)/ کارشناسی ارشد مهندسی انرژی

دکتر ناصر فتحی از سال 1375 مدیر عامل شرکت یلدای سهند بوده است. این شرکت دو دهه در خصوص مهندسی عمران فعالیت داشته است و از سال 1389 به صورت متمرکز در حوزه مدیریت مصرف انرژی در صنایع و ساختمان ها و بویژهدر حوزه استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و طراحی و نصب انواع سیستم‌های برق خورشیدی و نیروگاه‌های خورشیدی فعالیت می کند.

وی در کنار مدیریت امور اجرائی شرکت و توسعه امور پروژه ای آن ، با حضور فعال در جلسات هیئت مدیره انجمن های خورشیدی و مدیریت مصرف انرژی، اتاق بازرگانی، شرکت توزیع نیروی برق، سازمان بهره وری انرژی کشور (ساتبا) و شرکت شهرک‌های صنایع کوچک  در سیاست‌گزاری‌های صنعت نیروگاه‌های خورشیدی و مدیریت مصرف انرژی کشور نقش تاثیرگذاری داشته اند.

وی بیش از ده ها سخنرانی و مقاله علمی پژوهشی درحوزه انرژی‌های تجدیدپذیر در همایش‌ها و کنفرانس‌های داخلی و بین المللی و مجلات علمی پژوهشی ارائه نموده‌اند.

دکتر ناصر فتحی - مدیر عامل شرکت یلدای سهند

***

دکتر مجید جمیل

دکترای تخصصی مهندسی مکانیک گرایش مواد دانشگاه فنی آلمان / کارشناسی ارشد فیزیک حالت جامد

دکتر مجید جمیل عضو هیئت علمی پژوهشگاه مواد و انرژی وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشند وی در سوابق خود استادیار آموزشی و پژوهشی در کالج مهندسی دانشگاه ارجیس قیصریه ترکیه،  استادیار دانشکده فنی دانشگاه ارومیه در گروه مکانیک و تجربه پژوهش‌های علمی و فنی در مرکز تحقیقات هسته‌ای کارلسروهه آلمان، فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه های گرنویل و استراسبورگ فرانسه را دارند.

وی عضو هیئت مدیره انجمن انرژی خورشیدی می‌باشند. چندین کتاب و مقاله علمی پژوهشی و ارائه علمی در کنفرانس های داخلی و بین المللی در حوزه مدیریت انرژی بویژه انرژی بادی دارند. و بیش از صدها پایان‌نامه دانشگاهی در مقاطع دکترا و کارشناسی‌ارشد به راهنمایی ایشان در حوزه انرژی خورشیدی و انرژی باد تدوین شده است.

***

مهندس جواد فتحی

کارشناسی ارشد مهندسی عمران _ سازه

آقای مهندس جواد فتحی از سال 1389 عضو هیئت مدیره شرکت خدمات انرژی یلدای سهند می باشند ایشان تا سال 1389 عضو هیئت مدیره شرکت بناکار ارک اندیشه و مدیر و مشاور عمرانی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی بودند. وی مهندس پایه یک محاسبات، نظارت و اجرا نظام مهندسی بوده وناظر عالی بیش از صدها پروژه برای سازمان‌ها و اشخاص حقیقی را عهده‌دار شدند.

***

دکتر محمدرضا علیجانی

دکتری تخصصی مهندسی انرژی انتقالحرارتدرجریانهایگازی / کارشناسی ارشد مهندسی انرژی

آقای دکتر محمدرضا علیجانی  سالها به عنوان هیات مدیره با شرکت خدمات انرژی یلدای سهند همکاری داشتند.

دکتر علیجانی عضو نظام مهندسی کشور می‌باشند. وی در حوزه انتقال حرارت، تکنولوژی پینج و اکسرژی و بهینه سازی در سیستم های انتقال حرارت مطالعات داشته اند و در این حوزه‌ها مقالات علمی پژوهشی از ایشان به چاپ رسیده است، و راهنمایی بیش از 200 پایان نامه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را برعهده داشته اند

***

دکتر راضیه تقی زاده

دکترای تخصصی مدیریت دولتی – مدیریت منابع انسانی

خانم دکتر راضیه تقی زاده قائم مقام مدیریت عامل در حوزه امور اداری و توسعه سیستم‌های منابع انسانی می باشند.

وی  با رتبه 4 کنکور سراسری در دانشگاه تهران، رشته علوم سیاسی قبول شده و مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم سیاسی دارند و دارای مدرکMBA  نیز می‌باشد. ایشان از سال 1389 بعنوان مدیر اداری و توسعه سیستم‌های مدیریتی با شرکت خدمات انرژی یلدای سهند همکاری داشته، کارشناسی وریاست امور تعالی و توسعه بهره وری منابع انسانی در صنعت خودروسازی، ارزیاب جایزه تعالی منابع انسانی انجمن مدیریت منابع انسانی و  مدرسی در دانشگاه های پیام نور و فرهنگیان را در سوابق اجرائی خود دارند. وی پروژه‌هایی در حوزه نظام‌های بهره‌وری (نظام پیشنهادها و 5S)، برنامه‌ریزی استراتژیک منابع انسانی، برنامه ریزی نیروی انسانی، سنجش شاخص‌های برداشتی کارکنان،آسیب شناسی منابع انسانی، مدیریت عملکرد کار تیمی، مدیریت عملکرد کارکنان و تدوین مدل شایستگی ها اجراء نموده وچندین مقاله در حوزه رهبری و منابع انسانی از ایشان در مجلات علمی پژوهشی کشور به چاپ رسیده است.


جدیدترین مطالب سایت :